Cloud google showroom

Showroom-urile virtuale auto de ultimă generație sunt aici, datorită Google Cloud, Unreal Engine și NVIDIA

Întrucât oamenii limitează activitățile în afara caselor lor ca răspuns la COVID-19, multe organizații caută cloud pentru a crea o nouă generație de experiențe digitale captivante la care clienții să poată accesa chiar de pe ecranele lor personale. Acest lucru este deosebit de important pentru industria auto, unde potențialii cumpărători și fani sunt obișnuiți să interacționeze personal cu vehiculele la expozițiile auto și la reprezentanță. 

De aceea, am făcut echipă cu Unreal Engine , motorul de jocuri 3D în timp real deschis și avansat, și NVIDIA, inventatorul GPU, pentru a lansa noi experiențe de showroom virtual pentru producătorii de automobile. Profitând de platforma NVIDIA RTX de pe Google Cloud, aceste showroom-uri oferă experiențe 3D interactive, materiale și medii fotorealiste și streaming de până la 4K pe dispozitive mobile și conectate. Soluția de showroom rulează pe GPU-ul NVIDIA T4 Tensor Core pe instanța Google Cloud a unei stații de lucru virtuale Quadro, permițând cele mai noi progrese în domeniul grafică pe computer.

Astăzi, în colaborare cu MHP , firma de consultanță Porsche IT și MONKEYWAY , un furnizor de soluții de streaming 3D în timp real, puteți vedea primul nostru showroom virtual, Pagani Immersive Experience Platform , creată pentru producătorul italian de lux Hypercar Pagani Automobili – cu multe urmeaza.

Fiecare showroom virtual oferă opțiuni de personalizare granulare, iar urmărirea în timp real a razelor sau simularea razelor de lumină, stabilește repere vizuale noi pentru acest mediu. 

În cadrul showroom-ului virtual, spectatorii au o experiență extrem de personalizabilă, cu posibilitatea de a selecta zeci de caracteristici diferite de design interior și exterior – de la culoarea vopselei la anodizarea roților până la finisarea interioară și multe altele. 

De asemenea, spectatorii pot explora mașinile printr-o experiență 3D cinematografică extinsă, alimentată de tehnologia de urmărire a razelor în timp real NVIDIA RTX în Unreal Engine. Fiecare showroom poate susține mii de utilizatori simultani în întreaga lume, datorită scalabilității Google Cloud.  

În mod specific în cadrul Pagani Immersive Experience Platform, spectatorii pot personaliza detaliile unice ale hypercarului, inclusiv o selecție largă de opțiuni din fibră de carbon expuse colorate, modele de dungi, roți, etriere de frână, piele și cusături interioare, cadrane și seturi de bagaje ale grupului de instrumente. Utilizatorii pot anima caracteristicile mașinii, inclusiv deschiderea ușilor, rularea în jos a ferestrelor și îndepărtarea hardtopului. În plus față de schimbarea setărilor de timp din zi sau din noapte, există patru medii fizice unice, inclusiv săli, un muzeu, un drum de coastă și showroom-ul exclusiv de la sediul Pagani Automobili. Și odată ce ați configurat perfect mașina dvs., luați-o pentru o unitate virtuală pe o pistă de curse reală.

„Showroom-ul virtual Pagani este o privire asupra viitorului mediilor de vânzare cu amănuntul online”, a spus Marc Petit, vicepreședinte, director general, Unreal Engine, Epic Games. „Utilizarea fluxului de pixeli Unreal Engine și urmărirea razelor în cloud oferă o experiență care este fotorealist, interactiv și personalizat – și poate ajunge la clienți cu cel mai înalt nivel de calitate pe orice tip de dispozitiv. ” 

„Aceste showroom-uri vor schimba jocul pentru modul în care consumatorii interacționează online cu produsele lor preferate, mai ales acum în timpul unei pandemii”, a declarat Sean Young, Director Global Business Development, Manufacturing la NVIDIA. „Producătorii de automobile pot oferi previzualizări mai personalizate, în timp ce potențialii cumpărători nu mai trebuie să aștepte la rânduri sau să se îngrijoreze de mulțimile mari din showroom-urile fizice. Cel mai important, clienții pot interacționa și personaliza un model de mașină virtuală în timpul liber, în orice moment al zilei și din orice locație. ”

„Căutăm întotdeauna noi modalități de a ne angaja și de a ne încânta clienții și astăzi suntem foarte mândri că putem extinde această oportunitate la cea mai mare bază de fani, oferindu-le o nouă perspectivă asupra produselor Pagani”, a spus Carlo Stola, Manager relații cu clienții la Pagani. „Lucrul cu MHP, Google Cloud, Unreal Engine și NVIDIA ne-a permis să oferim o experiență de personalizare și mai sofisticată, dar incredibil de simplă, și să prezentăm caracteristicile de ultimă generație ale modelelor noastre.” 

Deși am început cu industria auto, obiectivul nostru este să extindem aceste experiențe de showroom și în alte industrii, cum ar fi retailul, ospitalitatea și multe altele. Între timp, consultați aici showroom-ul virtual . Producătorii de automobile interesați de lansarea unui showroom virtual pot începe prin interacțiunea cu echipa de vânzări Google Cloud .