Marketingul digital si Big Data

Marketingul digital și Big Data: tehnologia de ultimă generație

Big Data este cea mai mare libertate de schimbare a jocurilor pentru publicitate și oferte, de când Internetul a devenit standard cu doar vreo 20 de ani în urmă. Detonarea enormă a informațiilor a lansat deluviu de terabytes despre orice, de la practicile clienților la exemple pentru a segmenta schimbările clienților în sectoarele de afaceri în dezvoltare.

Organizațiile care sunt eficiente în transformarea informațiilor în dezvoltarea peste piață vor domina în trei lucruri:

  1. Utilizarea examinării pentru a recunoaște deschiderile importante de afaceri, pentru a stimula alegerile și pentru a îmbunătăți rata de profitabilitate (MROI).
  2. Transformarea acelor bucăți de cunoștințe în articole planificate și oferte, care să fie pe placul clienților.
  3. Livrarea cu succes a acelor articole și oferte către centrul comercial.

În marketingul digital, datele joacă un rol vital. Informațiile digitale partajate cresc în fiecare zi în mod semnificativ. În această eră digitală, „Datele sunt rege” și strategiile lor de marketing digital sunt de neînlocuit pentru fiecare organizație și afacere. Cu ajutorul datelor mari, specialiștii în marketing pot analiza fiecare acțiune a consumatorului. Oferă o poziționare excelentă pe piață și îi ajută pe specialiștii în marketing să creeze campanii de marketing mai precise și mai dezvoltate.

În prezent, organizațiile colectează, stochează și analizează cantități masive de date cunoscute sub numele de date mari. Este denumită analiza big data pentru a analiza informațiile și pentru a obține informații valoroase din astfel de date. Dimensiunea pieței globale a Big Data în marketingul digital va crește de la 140 miliarde USD în 2021 la 248 miliarde USD până în 2027, cu o rată de creștere anuală compusă (CAGR) de 12% în perioada prognozată.

Research N Reports a compilat un document detaliat despre Big Data pe piața de marketing digital pentru a înțelege configurarea completă a Big Data în sectoarele pieței de marketing digital. Raportul analizează variabile care stau la baza unei afaceri de succes, cum ar fi furnizorii, vânzătorii, precum și investitorii.

Pentru a înțelege structura existentă a mai multor sectoare industriale, se concentrează pe dimensiunea și cadrul Big Data global în sectoarele pieței de marketing digital. Au existat destule provocări cu care s-au confruntat industriile și strategiile adoptate de acestea, pentru a depăși aceste amenințări. Atât pentru întreprinderile consacrate, cât și pentru start-up-urile de pe piață, acest raport de cercetare este benefic. De asemenea, cu prezentări ilustrative, raportul este punctat în mod ideal și caracteristic. O cercetare serioasă a documentelor istorice, a statisticilor actuale și a predicțiilor viitoare este studiată în această cercetare.

Iată câteva motive pentru care Big Data este semnificativă pentru agenții de publicitate avansați

  • Experiențe continue ale clientului
  • Focalizare personalizată
  • Extinderea ofertelor
  • Îmbunătățește productivitatea unui efort de prezentare
  • Îmbunătățirea cheltuielilor
  • Estimarea rezultatelor cât mai precis

Prin investigarea informațiilor, organizațiile își pot construi productivitatea. În afară de acea informație mare, se utilizează suplimentar pentru a distinge privilegiul și sloganurile aferente site-ului dvs. și care vă ajută să atrageți mai mult trafic către site-ul dvs. Cu ajutorul investigației imense de informații, puteți găsi nevoile clientului care vă ajută să creați substanțe de calitate, astfel încât să vă puteți extinde angajamentul mulțimii.

Considerații cheie despre Big Data Journey

Analiza de date mari este o călătorie care ajută organizațiile să rezolve probleme de afaceri importante transformând datele în informații pentru a influența acțiunile companiei și a conduce la rezultate critice. În timp ce companiile încearcă să profite de oportunitatea de analiză a datelor mari , nu trebuie să facă față diferitelor provocări viitoare.

Liderii de marketing vor trebui să-și înceapă călătoria punând întrebări importante pentru a atinge rentabilitatea maximă a investiției în date mari:

  1. Cum ar trebui să arate foaia noastră de parcurs pentru analiza big data pentru a ne atinge obiectivele de marketing?
  2. Ce rezultate de afaceri am dori să influențăm cu utilizarea datelor mari pentru clienți?
  3. Folosind datele mari pentru a oferi un puternic avantaj competitiv, ar trebui să ne dezvoltăm capacitățile și serviciile?
  4. Ce opțiuni tehnologice ne vor permite călătoria prin analiza big data?
  5. Avem abilitățile și resursele necesare pentru a întreprinde o călătorie internă de date mari?

Oportunitățile de date mari sunt vaste și se bazează în principal pe percepția și managementul conducerii superioare din organizație. Liderii ar trebui să permită culturile de învățare iterativă prin utilizarea datelor mari prin conducerea unor piloți și puncte de contact importante. Pe baza micilor lor succese, acest lucru deschide calea către adoptarea pe scară largă a abordărilor de marketing de date mari, îmbunătățește inovația și atenția clienților.