Google Review Redefinirea aspectelor marcante

Google Review: Redefinirea aspectelor marcante

Recenziile online sunt incredibil de valoroase și este posibil să le implementăm în strategii imbatabile. De mulți ani, recenziile online și SEO au mers mână în mână. De fapt, recenziile sunt atât de valoroase, încât contribuie cu 10% la vizibilitatea unui anunț grafic Google. Chiar dacă fiecare companie este diferită, impactul revizuirii online tinde să fie un factor esențial: este posibil să nu cunoaștem intrările și ieșirile criteriilor de notare Google, dar rezumatele sale de revizuire oferă o privire destul de bună.

Recenzii Google: Instantaneul de vizibilitate

Ce anume de la recenziile Google le face atât de impactante?

În primul rând, este ingeniozitatea lor ca drivere de cumpărare instantanee. În fiecare zi, utilizatorii Google navighează prin produse, luând adesea decizii pe baza recenziilor Google. Nu numai că recenziile sunt mari factori de clasare, dar sunt indicatori buni de măsurare imparțială a valorii. Există câteva alte lucruri care fac recenziile Google și mai importante. Hai să aruncăm o privire.

Sunt locale

Recenziile Google sunt afișate la nivel local – ceea ce este similar cu modul în care alte site-uri web prezintă recenzii. Ca atare, Recenzii este un indicator excelent al impactului public imediat. Dacă se întâmplă să dețineți o companie locală, această valoare este incomparabilă. Și, în caz contrar, acesta oferă totuși un aspect decent asupra impactului mărcii dvs. la nivel local.

Sunt accesibile instantaneu

Unice pentru recenziile Google sunt abaterea lor de la barierele tipice de intrare. Platforme precum Zillow, TripAdvisor și Yelp necesită conturi pentru a lăsa recenzii. Unele dintre recenziile lor pot fi vizualizate public, dar înscrierile sunt necesare în mod similar pentru a vedea spread-urile complete. Chiar și atunci când se potrivește gradul de eficacitate în ceea ce privește conturile deținute efectiv, Google câștigă în continuare: peste 1,5 miliarde de internauți au conturi Google.

Compania mea pe Google

Un cont Google My Business oferă proprietarilor posibilitatea de a crea, gestiona, personaliza și chiar analiza informațiile afișate în profilurile de afaceri. Acesta este un mod unic de a examina clasarea locală a căutării, în mod natural, dar este, de asemenea, o modalitate excelentă de a determina relevanța examinării. În general, Compania mea pe Google tinde să fie inseparabilă de recenziile Google: nu numai pentru că rezultatele analizei dintre cele două împărtășesc același ADN, ci și pentru că Compania mea pe Google oferă un mod instant de a răspunde la recenziile clienților.

Valori cheie: rezumate de revizuire

Google Review Summaries este punctul de acces direct al Google pentru recenzii. Și noi suntem norocoși, deoarece aproximativ 70% dintre consumatori lasă recenzii de afaceri dacă sunt întrebați pur și simplu. Google Review este disponibilă instantaneu în sine, deoarece se află chiar lângă rezultatele Google Maps. Clienților li se oferă opțiunea de a evalua companiile de la unu la cinci puncte și li se oferă și opțiunea de a încărca locații, produse și instantanee de experiență.

A face din analiza rezumatului Google Review un obicei este un lucru bun. Faptul este că: consumatorii au încredere în ceea ce spun alți consumatori. În mod ciudat, majoritatea cumpărătorilor online consideră că recenziile lăsate de străini sunt la fel de fiabile sau chiar mai fiabile decât recomandările personale. Acest lucru este de mare avantaj pentru marketerii digitali, deoarece nivelează terenul de joc pentru instantanee de reputație imparțiale. În multe cazuri, până la 84% dintre cumpărătorii online apreciază recenziile online la fel de mult ca recenziile oferite de proprii prieteni.

Înțelegerea recenziilor companiei dvs. este o modalitate excelentă de a audita rezultatele prezenței online. Acestea fiind spuse, a face acest lucru nu este neapărat la fel de ușor ca îndrumarea clienților către spotul Google Reviews al mărcii, în sine. Pentru auditul Google Reviews, va trebui să ții cont de câteva sfaturi. Cu sfaturile de mai jos, veți obține informații mai detaliate despre cele mai importante momente ale companiei dvs.

Primul sfat: începeți cu Google My Business

Prezența dvs. Google, în general, poate fi analizată prin profilul său Compania mea pe Google. În primul rând, aruncați o privire asupra evaluării cumulate a stelelor pentru Compania mea pe Google. Un utilitar excelent de utilizat este Grade.us și ar trebui să abordați auditurile pe baza unui protocol de răspuns. Aceasta include răspunsuri la recenzii pozitive și negative deopotrivă – deci asigurați-vă că luați notă de fiecare valoare separat, precum și împreună.

Sfatul doi: Segmentați în funcție de trafic

Indiferent de instrumentul utilizat, veți dori să vă împărțiți analiza pe baza surselor de trafic. De exemplu: traficul Google Maps tinde să fie unic din traficul obținut prin rezultatele căutării Google. Analizându-le separat, veți obține o imagine mai clară a „situației dvs. Google” în ansamblu. Mai important, veți obține, de asemenea, o evaluare relevantă: deoarece traficul Google Maps, în special, poate fi asociat cu datele de examinare.

Sfatul trei: Țineți minte timpul

Vorbind despre datele de revizuire, este înțelept să eliminăm valorile străine. Încercați să vă concentrați asupra recenziilor primite în ultimele trei luni. Dacă faceți acest lucru, vă veți menține, desigur, abordarea față de recenzia Google, dar va menține utilă strategia de analiză în general: cumpărătorii online devalorizează recenziile Google mai vechi de trei luni .

Sfatul patru: Puneți întrebările corecte

La fel ca recenziile în sine, valorile pe care le utilizați ar trebui să fie auditate. După ce ați achiziționat datele, ar trebui să comparați mai întâi profilul Google al mărcii dvs. cu cele ale concurenților dvs. Câteva întrebări minunate pentru început sunt:

  • Cât de recente sunt recenziile concurenței dvs.?
  • Cât de des sunt revizuite?
  • Cât de des răspund la recenzii?

Evaluați unde există propria afacere în cadrul acestor valori și utilizați informațiile pentru a obține rezultate noi în timp ce mergeți mai departe.

Sfatul cinci: faceți un plan

Deoarece clienții apreciază cel mai mult răspunsurile altor clienți – selectând recenziile recente, în special – cel mai bun mod de a obține informații clare este de a permite un mediu consistent. Ca atare, încercați să faceți un plan în care afacerea dvs. solicită recenzii Google. Dacă faceți procesul de examinare cât mai simplu posibil, veți profita de toate reputația, clasamentul și veniturile disponibile.

Implementarea rezultatelor rezumatului revizuirii

Avantajele menținerii evaluărilor de top pe Compania mea pe Google sunt incontestabile, dar va trebui să implementați strategii capabile să le câștige. Recenzii Google a crescut mult din 2007 , devenind practic inseparabil de Google Maps. Cu peste 50.000 de companii din SUA care declară că își cresc în mod activ numărul de recenzii Google, este de înțeles de ce în câțiva ani s-au înregistrat creșteri ale ratei de conversie de peste 270% în astfel de companii.

Să acoperim principiile de implementare a rezultatelor examinării.

Primul principiu: numerele simple nu sunt suficiente

În majoritatea cazurilor, mai multe recenzii înseamnă o mai bună clasare în căutare. Cu toate acestea, când vine vorba de Google, impactul SEO nu este la fel de simplu. De fapt, studiile efectuate de-a lungul anilor au constatat că mai multe recenzii pot însemna în mod paradoxal o clasare mai mică a rezultatelor căutării. Dar de ce?

Se speculează că acest lucru se datorează creșterii recenziilor anonime ale utilizatorilor. Chiar dacă cumpărătorii apreciază foarte mult opiniile altor cumpărători, se pare că recenziile anonime devin în cele din urmă nefavorabile. Pentru a câștiga un loc printre „primele trei” ale Google, veți avea în continuare nevoie de aproape 500% mai multe recenzii decât concurenții dvs. Acest lucru ar putea părea un amestec descurajant de echilibrat, desigur, dar este cu siguranță ușor de gestionat dacă vă concentrați pe rezultatele căutării locale.

Principiul doi: Cererea de recenzii este esențială

Clienții vor lăsa recenzii indiferent dacă sunt sau nu îndemnați, însă îndemnarea lor rămâne o acțiune vitală. O notă majoră, aici, este că clienții trebuie să fie conectați la conturile lor Google înainte de a putea lăsa recenzii. Dacă nu sunt, li se va spune să se conecteze ori de câte ori vor sa lase o recenzie.

Aceasta tinde să fie cea mai mare barieră de intrare, atunci când vine vorba de eficientizarea căii clientului către recenzii. Pentru a le deschide ușa, încercați să îi informați cu privire la procesul de revizuire, din față. Acest lucru se poate face pur și simplu, din fericire, îndrumându-i să facă clic pe linkul „Recenzii” al paginii companiei dvs. urmat de linkul „Scrieți o recenzie” din pagina următoare.

Principiul trei: Luați o mentalitate mobilă

Deoarece procesul de părăsire a recenziilor există ca principala barieră, concentrarea asupra rezumatelor Google Review pe bază de mobil este primordială. Mai exact, faceți din aplicația mobilă Google Maps ținta dvs. Odată ce clienții verifică înregistrarea companiei mele pe Google a mărcii dvs., aceștia vor fi în raza butonului „Evaluați și examinați” marca.

Rezumatele Google Review sunt, de asemenea, vitale pentru factorul multimedia, deoarece clienții care lasă recenzii de pe dispozitivele lor au deja camere digitale în mâinile lor.

Creștere pe termen lung: gestionarea reputației

De-a lungul timpului, o strategie Google Summary bine gestionată este un instrument SEO puternic. Indiferent de impactul actual al mărcii dvs. prin căutarea locală, recenziile pot depăși dezechilibrele obișnuite cu care se confruntă companiile începătoare. Pentru a profita la maximum de strategia dvs. de revizuire, verificați poziția online a mărcii dvs., în general. Privind mai îndeaproape strategia dvs. cross-channel, campania de e-mail și conținutul social media, este mult mai ușor să identificați direcțiile de trafic care alimentează recenziile dvs. Google în general.

Google Reviews creează rezultatele impactului digital al unei mărci mai mult decât alte utilități de marketing online, făcând platforma imbatabilă indiferent de dimensiunea unei companii. Pentru a crea o prezență digitală mai puternică și pentru a rămâne proaspăt în mintea clienților dvs., abordarea răspunsurilor lor, mai întâi, este întotdeauna calea de urmat.


Agentia SEO Marketing Solutions va ofera servicii profesionale de implementare si gestionare a afacerii in Compania mea pe Google ( Google my Business ), fiind prima companie din Romania care a implementat serviciul Google my Business View pentru cateva locatii turistice. Pentru mai multe detalii si tarife lasati un mesaj pe WhatsApp sau sunati in intervalul L-V intre 10-18 la +4 0735 610 202