De ce modelarea conversiilor va fi cruciala intr o lume fara cookie uri

De ce modelarea conversiilor va fi crucială într-o lume fără cookie-uri

Publicitatea digitală oferă posibilitatea de a ajunge la oameni oriunde s-ar afla, cu mesaje în timp util și relevante. Când vine vorba de înțelegerea eficienței acestor anunțuri, agenții de publicitate au ajuns să se aștepte la o viziune directă și completă a călătoriei clienților, de la conștientizare la conversie.

Dar călătoria clienților a devenit mai dificilă ca oricând de măsurat. Oamenii oscilează între mai multe dispozitive înainte de a cumpăra un singur articol, ceea ce poate duce la o viziune disjunctă a comportamentului consumatorului. Chiar și pe un singur dispozitiv, browsere diferite produc căi diferite de cumpărare.

În același timp, măsurarea online de succes depinde în mare măsură de cookie-uri care înregistrează informații utile despre ceea ce se întâmplă după ce o persoană a dat clic pe un anunț. Cu toate acestea, indiferent dacă este vorba de restricții privind cookie-urile din browsere sau de punctele moarte din cumpărăturile pe mai multe dispozitive, există scenarii în creștere în care nu mai este posibil să observăm dacă a avut loc o conversie. Reglementarea în materie de confidențialitate sporită a impus, de asemenea, linii directoare stricte pentru colectarea datelor pe regiuni.

Rezultatul acestor provocări este un peisaj digital complex, cu lacune în măsurarea mediilor.

Cheia pentru deblocarea măsurătorii exacte

Cum ar trebui să evaluați cu exactitate eficacitatea investițiilor dvs. de marketing atunci când există atât de multe potențiale goluri în călătoria clientului? Aici intervine modelarea conversiilor.

Modelarea conversiilor se referă la utilizarea învățării automate pentru a cuantifica impactul eforturilor de marketing atunci când un subset de conversii nu poate fi observat. De exemplu, atunci când măsurați conversiile între dispozitive, este posibil să nu existe cookie-uri disponibile pentru a conecta aceste dispozitive. În acest caz, nu veți putea atribui unele dintre conversiile dvs. clienților corespunzători care au interacționat cu un anunț. Dacă nu sunt folosite tehnici de modelare, această problemă de atribuire va lăsa găuri în călătoria clientului, interzicându-vă să înțelegeți pe deplin căile clienților dvs. spre conversie. Dar, cu o bază de modelare, datele observabile pot alimenta algoritmi care folosesc, de asemenea, tendințele istorice pentru a valida cu încredere și a informa măsurarea.

Modelarea permite măsurarea precisă, raportând numai date agregate și anonimizate. Acest lucru deblochează o imagine completă, centrată pe confidențialitate, a comportamentului clienților dvs., asigurându-vă că performanța dvs. nu suferă doar pentru că măsurarea directă nu este întotdeauna posibilă.

O necesitate într-o lume fără mâncare

Fără modelarea conversiilor, nu este afectat doar cadrul de măsurare pentru o campanie. Există un impact asupra stării generale de sănătate a afacerii dvs. Campaniile dvs. au performanțe bune unul față de celălalt și colectiv? Publicitatea dvs. îndeplinește obiectivele dvs. de venituri vizate? Fără o imagine completă a performanței și o infrastructură puternică, va fi foarte dificil să răspundem cu încredere la întrebări de acest gen.

Măsurarea exactă este fundamentul esențial pe care se bazează învățăturile, deciziile și optimizările dvs. continue.

În schimb, dacă modelarea este integrată în structura soluțiilor dvs. de măsurare, aceasta poate oferi o protecție esențială care umple automat golurile utilizând semnale bazate pe date personalizate pentru campaniile dvs. Măsurarea exactă este fundamentul esențial pe care se bazează învățările, deciziile și optimizările dvs. continue. Nu există altă opțiune decât să o faceți corect, astfel încât să puteți continua să vă îmbunătățiți rezultatele afacerii în timp.

Lăsați învățarea automată să înțeleagă și să umple golurile

De ani de zile, specialiștii în marketing au experimentat direct puterea modelării pentru a face mai mult cu mai puține date. Pentru datele de conversie în mod specific, a fost utilizat ca instrument pentru a acoperi decalajul de măsurare dintre dispozitive și peste diviziunea online-off-line .

Acum, pe măsură ce decalajele cresc în lumea online, măsurarea conversiei site-urilor web poate beneficia de acești ani de expertiză în automatizare. Mai mult, bogăția și acoperirea datelor rămân indispensabile pentru o modelare fiabilă. Aceasta înseamnă utilizarea de date de înaltă calitate, cu o vizualizare cuprinzătoare între platforme, dispozitive, browsere și sisteme de operare. Scala ar trebui să fie prioritatea dvs. principală atunci când evaluați furnizorul de măsurare potrivit pentru precizia modelării.

Pentru a crea o vizualizare precisă, agregată a comportamentului clienților, învățarea automată poate analiza semnale observabile actuale, cum ar fi dispozitivul, data și ora, tipul de conversie și modelul în campaniile active. Făcând acest lucru capabil de măsurare, alimentat de un set de date robust, elimină incertitudinea și se asigură că raportarea beneficiază automat de modelare. Această automatizare este deosebit de importantă pe măsură ce așteptările de măsurare avansează la pași diferiți la nivel global și trebuie să fiți gata să rezistați schimbărilor rapide ale observabilității conversiilor.

A avea o infrastructură online puternică este important pentru crearea unui mediu bazat pe date pentru modelarea și atenuarea pierderilor ulterioare de conversie, chiar dacă schimbările din industrie abundă. Cheia pentru realizarea acestui lucru este de a implementa soluții care pot ajuta la creșterea cantității de date observabile pentru campaniile dvs. Specialiștii în marketing au știut de multă vreme importanța etichetării pentru măsurarea de încredere a conversiilor și acest lucru rămâne adevărat pe toate platformele. Profitând proactiv de instrumente precum Managerul de etichete Google sau eticheta de site globală pe site-ul dvs. web, vă puteți asigura că infrastructura dvs. este configurată pentru succesul măsurătorilor pe Google Ads și Google Marketing Platform. În acest scop, nu numai că capturați mai multe date de conversie, dar creați o bază mai solidă pentru o calitate îmbunătățită a modelului atunci când apar lacune. Aceste instrumente oferă o bază solidă pentru măsurarea continuă și optimizări sigure.

Ne aflăm în plină evoluție a măsurătorilor, iar schimbările globale ale ecosistemului provoacă specialiștii în marketing să se concentreze asupra gândirii și a confidențialității.

Aceasta este o oportunitate de a dubla puterea marketingului bazat pe date, astfel încât să puteți capta în continuare o imagine completă și exactă a performanței afacerii dvs., acum și mâine.