Cum sa scoti mai multe vehicule electrice pe drum

Cum să scoți mai multe vehicule electrice pe drum ?

Cum să scoți mai multe vehicule electrice pe drum ?

  • Cercetătorii MIT au investigat îmbunătățiri ale infrastructurii care ar maximiza numărul de vehicule electrice pe drum.
  • Cercetătorii au observat activitățile zilnice ale oamenilor și obiceiurile de conducere pentru a descoperi cele mai convenabile locații pentru punctele de încărcare a vehiculelor electrice.
  • Cu un acces mai larg la punctele de încărcare, este posibil ca mai mulți oameni să folosească vehicule electrice și să contribuie la reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră.

Un nou studiu al cercetătorilor de la MIT descoperă tipurile de îmbunătățiri ale infrastructurii care ar face cea mai mare diferență în creșterea numărului de vehicule electrice pe drum, un pas cheie către reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră din transport.

Amplasarea strategică a stațiilor de încărcare pentru mai multe vehicule electrice pe drumuri

Cercetătorii au descoperit că instalarea stațiilor de încărcare pe străzile rezidențiale, mai degrabă decât doar în locații centrale, cum ar fi centrele comerciale, ar putea avea un beneficiu imens. Ei au descoperit, de asemenea, că adăugarea de stații de încărcare de mare viteză de-a lungul autostrăzilor și punerea la dispoziție mai ușoară a vehiculelor suplimentare pentru persoanele care trebuie să călătorească dincolo de raza de încărcare unică a vehiculelor lor electrice ar putea crește considerabil potențialul de electrificare a vehiculului.

Descoperirile sunt raportate astăzi în jurnalul Nature Energy , într-o lucrare a profesorului asociat MIT de studii energetice Jessika Trancik, studentul absolvent Wei Wei, postdoctorant Sankaran Ramakrishnan și fostul doctorand Zachary Needell SM ’15, PhD ’18.

Cercetătorii au dezvoltat o nouă metodologie pentru a identifica soluții de încărcare pentru vehiculele electrice care s-ar potrivi în mod convenabil în activitățile zilnice ale oamenilor. Ei au folosit date colectate de la dispozitivele de urmărire prin GPS din mașini, precum și rezultatele sondajelor despre obiceiurile și nevoile zilnice ale oamenilor, inclusiv date detaliate din zona Seattle și date mai generale din SUA în ansamblu. Creșterea semnificativă a pătrunderii mașinilor electrice în flota de vehicule personale este o caracteristică centrală a politicilor de atenuare a schimbărilor climatice la nivel local, statal și federal, spune Trancik. Un obiectiv al acestui studiu a fost „de a înțelege mai bine cum să devină realitate aceste planuri pentru electrificarea rapidă a vehiculelor”, adaugă ea.

Pentru a decide cum să acordăm prioritate diferitelor tipuri de îmbunătățiri ale infrastructurii de încărcare a vehiculelor electrice, ea spune, „abordarea pe care am luat-o din punct de vedere metodologic a fost să punem accent pe construirea unei mai bune înțelegeri a comportamentului detaliat al consumatorilor de energie, pe parcursul zilei și anului”.

Pentru a face acest lucru, „examinăm modul în care diferiți oameni se mișcă de la o locație la alta pe parcursul zilei și unde se opresc”, spune ea. „Și de acolo putem să vedem când și unde și-ar putea încărca vehiculele electrice fără a-și întrerupe activitățile zilnice de călătorie.”

Echipa a analizat atât activitățile zilnice obișnuite, cât și variațiile care apar pe parcursul unui an. „Viziunea longitudinală este importantă pentru a surprinde diferitele tipuri de călătorii pe care un șofer le face de-a lungul timpului, astfel încât să putem determina tipurile de infrastructură de încărcare necesare pentru a sprijini electrificarea vehiculelor”, spune Wei.

În timp ce marea majoritate a nevoilor zilnice de condus ale oamenilor pot fi satisfăcute de autonomia oferită de mașinile electrice existente cu costuri mai mici, după cum au raportat Trancik și colegii ei , există de obicei câteva momente când oamenii trebuie să conducă mult mai departe. Sau, ar putea avea nevoie să facă mai multe călătorii scurte decât de obicei într-o zi, cu puțin timp pentru a se opri și a se reîncărca. Aceste „zile cu energie ridicată”, așa cum le numesc cercetătorii, când șoferii consumă mai mult decât cantitatea obișnuită de energie pentru nevoile lor de transport, pot avea loc doar de câteva ori pe an, dar pot fi factorul decisiv în decizia oamenilor. luând în considerare dacă să treci electric.

Chiar dacă tehnologia bateriilor se îmbunătățește și extinde în mod constant gama maximă de mașini electrice, aceasta nu va fi suficientă pentru a satisface nevoile tuturor șoferilor și pentru a obține reduceri rapide ale emisiilor. Deci, abordarea problemei de autonomie a vehiculelor electrice prin infrastructură este esențială, spune Trancik. Bateriile de cea mai mare capacitate tind să fie cele mai scumpe și nu sunt accesibile pentru mulți, subliniază ea, așa că obținerea infrastructurii corecte este, de asemenea, importantă din perspectiva echității.

A fi strategic în plasarea infrastructurii acolo unde poate fi cel mai convenabil și eficient – și a face șoferii conștienți de aceasta, astfel încât să poată imagina cu ușurință unde și când vor încărca – ar putea face o diferență enormă, spune Trancik.

Stimularea infrastructurii de încărcare a vehiculelor electrice

„Există diferite moduri de a stimula extinderea unor astfel de infrastructuri de încărcare”, spune ea. „Există un rol pentru factorii de decizie la nivel federal, de exemplu, pentru stimulente pentru a încuraja competiția din sectorul privat în acest spațiu și pentru site-urile demonstrative pentru testarea, prin parteneriate public-privat, a extinderii rapide a infrastructurii de încărcare.” Guvernele de stat și locale pot juca, de asemenea, un rol important în stimularea inovației din partea întreprinderilor, spune ea, și un număr dintre acestea și-au semnalat deja sprijinul pentru electrificarea vehiculelor.

Oferirea unui acces ușor la transport alternativ pentru acele zile cu energie ridicată ar putea juca, de asemenea, un rol, arată studiul. Companiile de vehicule ar putea chiar să considere avantajos să ofere sau să colaboreze cu servicii de închiriere convenabile pentru a ajuta la creșterea vânzărilor de mașini electrice.

În analiza lor asupra obiceiurilor de conducere în Seattle, de exemplu, echipa a descoperit că impactul fie al adăugării de stații de încărcare rapidă pe autostradă, fie al creșterii disponibilității vehiculelor suplimentare cu rază lungă de viață până la patru zile pe an a însemnat că numărul de case care ar putea satisface nevoile lor de conducere cu un vehicul electric cu un cost mai mic, crescut de la 10% la 40%. Acest număr a crescut la peste 90% din gospodării când stațiile de încărcare rapidă, încărcarea la locul de muncă, încărcarea publică peste noapte și până la 10 zile de acces la vehicule suplimentare erau toate disponibile. Important, opțiunile de încărcare în locații rezidențiale (pe stradă sau în afara străzii) sunt esențiale în toate aceste scenarii.

Descoperirile studiului evidențiază importanța punerii la dispoziție a capabilităților de încărcare peste noapte pentru mai mulți oameni. În timp ce cei care au propriile garaje sau parcări în afara străzii își pot încărca deja cu ușurință mașinile electrice acasă, mulți oameni nu au această opțiune și folosesc parcările publice. „Este foarte important să oferim oamenilor acces – acces fiabil, previzibil – la încărcarea vehiculelor electrice, oriunde parchează pentru perioade mai lungi de timp lângă casă, adesea peste noapte”, spune Trancik.

Aceasta include locații precum hoteluri, precum și cartierele rezidențiale, spune ea. „Cred că este atât de esențial să subliniem aceste abordări cu impact ridicat, cum ar fi găsirea unor modalități de a face asta pe străzile publice, mai degrabă decât să puneți la întâmplare un încărcător la magazinul alimentar sau la mall sau în orice altă locație publică.” Nu că acestea nu sunt de asemenea utile, spune ea, dar planificarea publică ar trebui să vizeze extinderea accesibilității pentru o mai mare parte a populației. A fi strategic în ceea ce privește extinderea infrastructurii va continua să fie important, chiar dacă încărcătoarele rapide scad din preț și noile modele încep să permită încărcare mai rapidă, adaugă ea.

Studiul privind infrastructura pentru vehiculele electrice ar trebui să ajute să ofere unele îndrumări factorilor de decizie de la toate nivelurile care caută modalități de a facilita reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră, deoarece sectorul transporturilor reprezintă aproximativ o treime din aceste emisii în ansamblu. „Dacă aveți fonduri limitate, ceea ce de obicei faceți întotdeauna, atunci este foarte important să acordați prioritate”, spune Trancik, menționând că acest studiu ar putea indica domeniile care ar putea oferi cel mai mare randament pentru acele investiții. Soluțiile de încărcare cu impact mare pe care le identifică pot fi amestecate și potrivite în diferite orașe, orașe și regiuni, notează cercetătorii în lucrarea lor.

Abordarea cercetătorilor de a analiza modele de conducere de înaltă rezoluție, din lumea reală este „valoroasă, permițând mai multe oportunități de cercetare ulterioară”, spune Lynette Cheah, profesor asociat de sisteme de inginerie și design la Universitatea de Tehnologie și Design din Singapore, care nu a fost asociate cu această muncă. „Datele de conducere din lumea reală nu pot ghida doar planificarea infrastructurii și politicilor, ci și gestionarea optimă a încărcării vehiculelor electrice și deciziile de cumpărare și utilizare a vehiculelor… Acest lucru poate oferi șoferilor mai multă încredere în ceea ce privește fezabilitatea și implicațiile operaționale ale comutării. la VE.”

Studiul a fost susținut de Fondul European de Dezvoltare Regională, Programul de Dezvoltare Regională Lisabona Portugalia, Fundația Portugheză pentru Știință și Tehnologie și Departamentul de Energie al SUA.

Cât de utilă a fost această pagină ?

Faceți click pe stele pentru evaluare!

Rata medie / 5. Voturi:

Niciun vot până acum, evaluează pagina !