compania mea pe google ce este cum sa o utilizati newsmag.ro

Compania mea pe Google: ce este, cum să o utilizați ?

Compania mea Google este atât un instrument gratuit, cât și o suită de interfețe care cuprinde un tablou de bord, profiluri de afaceri locale și un forum de asistență voluntar cu această marcă. Compania mea pe Google și Google Maps asociat reprezintă esența opțiunilor gratuite de marketing local de căutare Google pentru companiile locale eligibile.

Ce este Compania mea pe Google?

Compania mea pe Google (GMB) este o platformă cu mai multe straturi care vă permite să trimiteți informații despre companiile locale, să gestionați funcții interactive, cum ar fi recenzii și întrebări, și să publicați o varietate de materiale media, cum ar fi fotografii, postări și videoclipuri.

Ce este eligibilitatea GMB?

Eligibilitatea pentru a fi listată în setarea Compania mea pe Google este reglementată de Regulile de reprezentare a companiei dvs. pe Google , care este un document viu care suferă modificări frecvente. Înainte de a afișa orice companie, ar trebui să consultați instrucțiunile pentru a evita încălcările care pot duce la penalizări sau la eliminarea listelor dvs.

Aveți nevoie de un cont Google pentru a începe

Veți avea nevoie de un cont Google pentru a utiliza produsele Google și puteți crea unul aici , dacă nu aveți deja unul. Cel mai bine este ca fiecare companie locală să aibă propriul cont de companie, în loc ca agențiile de marketing să își folosească conturile pentru a gestiona profilurile de afaceri locale ale clienților.

Atunci când o companie locală pe care o comercializați are un departament de marketing intern amplu sau lucrează cu agenții terțe, Compania mea pe Google vă permite să adăugați și să eliminați proprietarii și managerii listării, astfel încât mai multor persoane să li se acorde o varietate de permisiuni pentru a contribui la gestionarea listelor.

Cum să creați și să revendicați / verificați un profil Compania mea pe Google

Odată ce compania pe care o comercializați are un cont Google și a stabilit că este eligibilă pentru includerea Compania mea pe Google, puteți crea un singur profil de companie local începând de aici , folosind asistentul tutorial Google pentru a fi listat.

Completați cât mai multe câmpuri posibile în crearea profilului dvs. Acest ghid vă va ajuta să înțelegeți cel mai bine cum să completați multe dintre câmpuri și să utilizați multe dintre caracteristici. După ce ați furnizat cât mai multe informații, vi se vor oferi opțiuni pentru a vă verifica înregistrarea, astfel încât să o puteți controla și edita în viitor.

Alternativ, dacă trebuie să enumerați peste 10 locații ale unei companii, în același timp, puteți efectua o încărcare în bloc prin foaie de calcul și apoi puteți solicita verificarea în bloc .

Unde pot fi afișate informațiile dvs. despre Compania mea pe Google

Odată ce datele dvs. au fost acceptate în sistemul GMB, acestea vor începe să apară într-o varietate de afișaje de căutare locale Google, inclusiv versiunile mobile și desktop ale:

Profiluri de afaceri Google

Profilul dvs. de companie Google cuprinzător (GBP) va apărea cel mai de obicei atunci când căutați o companie după numele său de marcă, adesea cu un nume de oraș inclus în limba dvs. de căutare (de exemplu, „Pensiunea Trident Costinesti”). În unele cazuri, GBP-urile vor fi afișate și pentru căutările fără marcă (de exemplu, „burger vegan lângă mine”). Acest lucru se poate întâmpla dacă există o concurență redusă pentru un termen de căutare sau dacă Google crede (în mod corect sau în mod greșit) că o frază de căutare are intenția de a găsi un anumit brand în loc de o varietate de rezultate.

Profilurile de afaceri Google sunt extrem de lungi, dar o vizualizare trunchiată arată cam așa, situată în dreapta rezultatelor organice ale motorului de căutare:

Pachete locale Google

Pachetele locale sunt unul dintre afișajele principale pe care Google le folosește pentru a clasifica și prezenta informațiile comerciale locale în indexul lor. Pachetele locale sunt afișate de fiecare dată când Google crede că o frază de căutare are o intenție locală (de exemplu, „cel mai bun burger vegan de lângă mine”, „burger pe bază de plante în bucuresti”, „inele de ceapă în centrul orașului”). Căutătorul nu trebuie să includă termeni geografici în fraza lor pentru ca Google să presupună că intenția este locală

În mod obișnuit în aceste zile, un pachet local este alcătuit din trei înregistrări comerciale, cu opțiunea de a face clic pe o hartă sau pe un buton „Vizualizați toate” pentru a vedea listări suplimentare. Uneori, pachetele locale pot conține mai puțin de trei înregistrări, iar tipurile de informații pe care Google le prezintă variază.

Rezultatele pachetelor locale arată cam așa în căutarea pe desktop, situate în general deasupra rezultatelor căutării organice:

Google Local Finders

Când un căutător face clic pe hartă sau pe linkul „Vizualizați toate” dintr-un pachet local, acesta va fi dus la afișajul cunoscut sub numele de Local Finder. Aici pot fi afișate multe listări, de obicei paginate în grupuri de zece, iar căutătorul poate mări și micșora harta pentru a vedea cum se modifică opțiunile lor.

Adresa URL a acestui tip de rezultat începe google.com/search. Unele industrii, cum ar fi ospitalitatea, au afișaje unice, dar majoritatea categoriilor de afaceri locale vor avea un afișaj local de căutare care arată astfel, cu lista clasificată a rezultatelor în stânga și harta în dreapta:

Hărți Google

Google Maps este afișajul implicit pe telefoanele mobile Android, iar utilizatorii de desktop pot alege, de asemenea, să caute prin această interfață în loc de căutarea generală a Google. Veți observa un link „hărți” în partea de sus a ecranului Google pentru desktop, astfel:

Căutările efectuate prin Google Maps dau rezultate care arată destul de asemănătoare cu rezultatele localizatorului, deși există unele diferențe. Este o posibilitate distinctă ca Google să poată, la un moment dat, să consolideze experiența utilizatorului și să aibă pachete locale implicite în Google Maps în loc de căutare locală.

Adresa URL a acestor rezultate începe google.com/maps în loc de google.com/search și pe desktop, afișarea Google Maps clasată arată astfel:

Tabloul de bord GMB este locul în care gestionați cea mai mare parte a acestui lucru

După ce ați creat și revendicat Profilurile dvs. de afaceri Google, veți avea acces la gestionarea majorității (dar nu a tuturor) funcțiilor pe care le conțin în tabloul dvs. de bord Compania mea pe Google, care arată astfel:

Tabloul de bord GMB are componente pentru gestionarea continuă a informațiilor dvs. de bază de contact, recenzii, postări, imagini, produse și alte caracteristici.

GMB Insights

Tabloul de bord GMB găzduiește, de asemenea, caracteristicile analitice numite GMB Insights. Este o interfață foarte utilă, deși titlurile și funcțiile unora dintre componentele sale pot fi opace. Unele dintre datele pe care le veți vedea în GMB Insights includ:

Câte afișări s-au întâmplat în jurul căutărilor pentru numele sau locația companiei dvs. (numite Direct), căutările generale care nu specifică compania după nume, ci se referă la ceea ce oferiți (numit Discovery) și căutările referitoare la mărcile pe care le desfășoară afacerea dvs. (numite Branded ).
Acțiunile clienților, cum ar fi vizitele site-ului, apelurile telefonice, mesageria și solicitările de indicații de conducere.
Termeni de căutare pe care i-au folosit oamenii, care au dus la o impresie a companiei dvs.

Există mai multe alte caracteristici GMB Insights și recomand cu tărie acest tutorial de Joy Hawkins pentru o înțelegere la nivel următor a motivului pentru care raportarea de pe această interfață poate fi conflictuală și confuză. Există date cu adevărat importante în GMB Insights, dar interpretarea corectă merită o postare proprie și un pic de răbdare cu unele imperfecțiuni.

Când lucrurile merg prost cu Compania mea pe Google

Când vă angajați în marketing GMB, trebuie să întâmpinați probleme și să constatați că tot felul de întrebări apar din munca dvs. de zi cu zi. Google se bazează în mare măsură pe asistența voluntară în cadrul forumului comunitar de asistență pentru Compania mea pe Google și puteți posta majoritatea problemelor acolo, în speranța unui răspuns din partea publicului larg sau a colaboratorilor voluntari intitulat Experți în produse de aur.

Cu toate acestea, în unele cazuri, problemele cu înregistrările dvs. vor necesita să vorbiți direct cu Google sau să completați formularele. Descărcați Foaia de trucuri SEO locală pentru documentație robustă a diferitelor opțiuni de asistență GMB.

Cum să utilizați Compania mea pe Google ca instrument de marketing digital

Să obținem o înțelegere rapidă și simplă a modului în care GMB poate fi folosit ca unul dintre cele mai importante instrumente de marketing local.

Cum să stimulați creșterea afacerilor locale cu funcțiile locale ale Google

În timp ce fiecare companie locală va trebui să adopte o abordare nuanțată a utilizării Companiei mele pe Google și Google Maps pentru a se comercializa, majoritatea mărcilor își vor maximiza potențialul de creștere pe aceste platforme urmând acești șapte pași de bază:

1) Determinați modelul de afaceri (cărămidă și mortar, zona de servicii, afacerea la domiciliu sau hibrid). Nevoie de ajutor? Încercați acest ghid .

2) Pe baza modelului de afaceri, determinați eligibilitatea Companiei mele pe Google și urmați regulile însoțitorilor stabilite în Orientările pentru reprezentarea companiei dvs. pe Google .

3) Înainte de a crea profiluri GMB, asigurați-vă că lucrați dintr-o sursă canonică de date care a fost verificată de toate părțile relevante din afacerea pe care o comercializați. Aceasta înseamnă că ați verificat și ați verificat de două ori dacă numele, adresa, numărul de telefon, orele de funcționare, categoriile de afaceri și alte date pe care le aveți despre compania pe care o listați sunt 100% exacte.

4) Creați și revendicați un profil pentru fiecare dintre locațiile pe care le comercializați. În funcție de modelul de afaceri, este posibil să fiți eligibil și pentru înregistrări suplimentare pentru practicienii din companie sau pentru mai multe departamente dintr-o locație. Unelor modele, cum ar fi reprezentanțele auto, li se permite chiar și listări multiple pentru mărcile pe care le vând. Consultați instrucțiunile. Oferiți cât mai multe informații de înaltă calitate, exacte și complete în crearea profilurilor dvs.

5) Odată ce înregistrările dvs. sunt live, este timpul să începeți să le gestionați continuu. Sarcinile de management vor include:

  • Analizând în mod continuu categoriile alese pentru a vă asigura că le-ați selectat pe cele mai bune și cele mai influente și că știți orice categorie nouă care apare în timp pentru industria dvs.
  • Încărcarea fotografiilor de înaltă calitate care reflectă inventarul, serviciile, sezonalitatea, sediul și alte caracteristici.
  • Achiziționarea și răspunsul la toate recenziile ca o componentă esențială a politicii dvs. de servicii pentru clienți.
  • Angajarea la un program Google Posts , publicarea continuă a conținutului în stil micro-blog pentru a spori gradul de conștientizare cu privire la produse, servicii, evenimente și știri din jurul locațiilor pe care le comercializați.
  • Completarea întrebărilor și răspunsurilor Google cu întrebări frecvente ale companiei, oferind răspunsuri simple la întrebările pe care personalul dvs. le primește tot timpul. Apoi, răspundeți permanent la orice întrebări primite de la public.
  • Adăugarea de video la înregistrările . Verificați modul în care chiar și o marcă la un buget poate crea un videoclip gratuit și gratuit extras din caracteristicile listei GMB.
  • Angajându-vă să vă mențineți actualizate informațiile de bază, inclusiv orice modificare a informațiilor de contact și a orelor, și să adăugați ore speciale pentru sărbători sau alte evenimente și circumstanțe.
  • Investigați și utilizați funcții suplimentare care ar putea fi relevante pentru modelul pe care îl comercializați, cum ar fi meniuri pentru bunuri și servicii, listări de produse, funcționalități de rezervare și multe altele!
  • Analizați performanța listării examinând Google My Business Insights în tabloul dvs. de bord și utilizând tactici precum etichetarea UTM pentru a urmări modul în care publicul interacționează cu listările dvs.

Nevoie de ajutor? SEO Marketing Solutions este o agentie de publicitate care vă ajută la gestionarea continuă a listelor dvs. nu doar pe Google, ci pe mai multe platforme locale de afaceri.

6) Educația continuă este esențială pentru menținerea gradului de conștientizare a implementării de către Google a noilor funcții, modificarea platformelor și ajustarea modului în care acestea ponderează diferiți factori de clasare locală. Urmăriți experții SEO locali pe rețelele de socializare, abonați-vă la buletinele informative locale SEO și conectați-vă la sondaje profesionale și la nivel de stradă din industrie pentru a evalua continuu ce factori par să faciliteze vizibilitatea și creșterea maximă.

7) Pe lângă gestionarea propriilor profiluri de afaceri locale, va trebui să învățați să le vizualizați în contextul dinamic al piețelor locale competitive. Veți avea concurenți pentru fiecare expresie de căutare pentru care doriți să vă creșteți vizibilitatea, iar clienții dvs. vor vedea rezultate diferite de pachete, căutare și hărți în funcție de locațiile lor în momentul căutării. Nu vă lăsați blocați de obiectivul de a fi numărul 1, ci învățați să efectuați audituri concurențiale locale de bază, astfel încât să puteți identifica modele în care câștigă concurenții dominanți.

În concluzie, furnizarea de la Google a datelor excelente și adecvate de la început, urmărirea cu gestionarea continuă a tuturor funcțiilor relevante GMB și angajarea pentru educația SEO continuă locală este rețeta potrivită pentru crearea unui motor de creștere care este un atu de top pentru local mărci pe care le comercializați.

Cum se optimizează înregistrările Compania mea pe Google

Întrebările frecventesunt de fapt un pic dificile, deoarece atât de multe resurse vorbesc despre optimizarea GMB fără suficient context. Să ne ocupăm împreună de acest subiect.

  1. Google folosește calcule cunoscute sub numele de „algoritmi” pentru a determina ordinea în care listează companiile pentru vizualizare publică. SEO-urile locale și proprietarii de afaceri locale lucrează întotdeauna pentru a înțelege mai bine factorii secreți de clasificare din algoritmul local Google, astfel încât locațiile pe care le comercializează să poată obține vizibilitate maximă în pachete, căutători și hărți.
  2. Mulți experți locali în SEO consideră că există foarte puține câmpuri pe care le puteți completa într-un profil de companie Google care să aibă de fapt un impact asupra clasării . În timp ce majoritatea experților sunt de acord că este destul de evident câmpul denumirii companiei, categoria principală aleasă, adresa URL a site-ului web legat și unele aspecte ale recenziilor pot fi factori de clasare, Internetul este plin de sfaturi confuze despre „optimizarea” razelor serviciilor, descrierile companiei, și alte caracteristici fără dovezi că aceste elemente influențează rangul.
  3. Opinia mea personală este că această conversație despre optimizarea GMB contează, dar prefer să mă gândesc mai holistic la caracteristicile care funcționează concert pentru a stimula vizibilitatea, conversiile și creșterea, decât să speculez prea mult despre modul în care o caracteristică individuală poate sau nu să aibă un impact asupra rangului .
  4. Indiferent dacă răspunsul la o întrebare GMB Q&A oferă un avantaj direct, sau scrierea unui post mută un căutător mai departe de-a lungul călătoriei cumpărătorului, sau alegerea unei categorii primare diferite sporește vizibilitatea pentru anumite căutări sau răspunsul la o recenzie pentru a demonstra empatia câștigă înapoi un client nefericit, tu vrei totul. Dacă contribuie la creșterea afacerii, contează.

De ce Google My Business joacă un rol major în strategia locală de marketing în căutare ?

La mijlocul anului 2020, cota de piață globală a motorului de căutare Google a fost de 92,16% . În timp ce alte motoare de căutare precum Bing sau Yahoo încă mai au un rol de jucat, ponderea lor este pur și simplu mică, în comparație cu cea a Google. Am putea vedea o schimbare a acestei dinamici odată cu zvonul dezvoltării unui motor de căutare Apple , dar deocamdată Google are aproape un monopol asupra căutării.

În cadrul ponderii masive de căutare a Google, un reprezentant al companiei a declarat în 2018 că 46% dintre interogări au o intenție locală . S-a estimat că Google procesează 5,8 miliarde de interogări zilnice globale . După calculul meu, acest lucru ar însemna că aproximativ 2,7 miliarde de căutări sunt efectuate în fiecare zi de către persoanele care caută bunuri, servicii și resurse din apropiere. De asemenea, este bine să știm că, potrivit Google , căutările cu intenția de a sprijini afacerile locale au crescut cu 20.000% în 2020.

Companiile locale care doresc să capteze cota de care au nevoie de aceste interogări pentru a deveni vizibile pe piețele lor geografice trebuie să știe cum să încorporeze marketingul Google My Business în campaniile lor SEO locale.

O definiție a optimizării motorului de căutare local (SEO local)

SEO local este practica optimizării prezenței web a unei companii pentru o vizibilitate sporită în rezultatele organice de căutare organice locale și localizate. Este esențial să oferiți servicii moderne pentru clienți, asigurându-vă că afacerile de astăzi pot fi găsite și alese pe internet. Întreprinderile mici și locale alcătuiesc cel mai mare sector de afaceri din Statele Unite, făcând din SEO local cea mai răspândită formă de SEO.

SEO local și marketingul Google My Business nu sunt același lucru, dar învățarea de a utiliza GMB ca instrument și activ este esențială pentru a stimula creșterea afacerilor locale, din cauza aproape monopolului Google.

O campanie SEO completă locală va include gestionarea numeroaselor componente ale profilului Compania mea pe Google, precum și gestionarea listărilor pe alte date de locație și platforme de revizuire, publicarea pe rețelele sociale, producția și distribuția de imagini și videoclipuri, precum și o concentrare puternică asupra produselor organice și optimizarea locală a site-ului web al companiei. Campaniile de marketing de căutare locale cuprinzătoare cuprind, de asemenea, toate eforturile offline pe care o companie le face pentru a fi găsite și alese.

Când încercați să acordați prioritate, vă poate ajuta să vă gândiți la site-ul web ca fiind avantajul digital # 1 al majorității mărcilor pe care le veți comercializa, dar că marketingul GMB va fi # 2. Și în cadrul marketingului local de căutare, clientul și satisfacția acestora trebuie să fie centrate în fiecare etapă a promovării on-and-offline.

Concentrați-vă pe GMB, dar diversificați-vă dincolo de Google

Fiecare aspect al marketingului unei mărci conține pluze, minusuri și capcane. Compania mea pe Google nu face excepție. Să clasificăm acest scenariu în patru părți pentru o abordare realistă a terenului.

1) Pozitivul

Cel mai pozitiv aspect al GMB este că îndeplinește criteriile noastre ca proprietari și specialiști în marketing pentru a ajuta companiile locale să fie găsite și alese . La sfârșitul zilei, acesta este obiectivul aproape tuturor tacticii de marketing, iar cota de piață imensă a Google face din platformele lor un loc inegalabil pentru a concura pentru atenția și selecția de către clienți.

Ceea ce Google a dezvoltat este o minune a tehnologiei. Cu un efort modest din partea dvs., GMB vă permite să digitalizați o afacere, astfel încât să poată fi prezentă în permanență comunităților, să faciliteze conversațiile cu publicul, care generează loialitate și care stau la baza tuturor, de la dezvoltarea inventarului la controlul calității și construirea genului de reputație online care face ca mărcile să fie nume locale de uz casnic în lumea offline.

2) Negativul

Cele mai evidente aspecte negative ale GMB sunt că însăși poziția sa dominantă a redus Google prea multă slăbiciune, lăsând probleme precum listarea și examinarea spamului să submineze calitatea rezultatelor. Fără un concurent real, Google nu și-a demonstrat voința internă de a rezolva astfel de probleme care au un impact real asupra mărcilor și comunităților locale.

Între timp, o evaluare cu ochii uscați a strategiei locale Google observă că compania își monetizează din ce în ce mai mult rezultatele. Deocamdată, profilurile GMB sunt gratuite, dar programele în extindere, cum ar fi Anunțurile pentru servicii locale, indică calea către un viitor SEO local mai costisitor pentru întreprinderile mici, cu bugete restrânse.

În cele din urmă, mărcile și comercianții locali (precum și angajații Google ) se confruntă din ce în ce mai mult cu preocupările etice din jurul Google, care le-au făcut subiectul plecărilor companiei, protestelor publice, proceselor majore și investigațiilor guvernamentale. Dacă vă dedicați viața profesională construirii de comunități locale diverse, incluzive, care prețuiesc drepturile omului, puteți întâlni uneori o deconectare fundamentală între obiectivele dvs. și Google.

3) Capcana

Gestionarea activelor dvs. bazate pe Google necesită timp, dar nu lăsați să vă ia tot timpul. Deoarece proprietarii companiilor locale sunt atât de ocupați și Google este atât de omniprezent, s-a dezvoltat o capcană în care poate părea că GMB este singurul joc din oraș.

Vechiul adagiu despre ouăle din coșuri intră în joc de fiecare dată când Google are o eroare frustrantă, generează bani dintr-o categorie de afaceri care nu mai avea foste sau permite concurenților și generatorilor principali să își parcheze publicitatea în ceea ce ați considerat că este spațiul dvs. Uneori, viziunea Google despre local pur și simplu nu se potrivește cu realitățile din lumea reală și ceva de genul unei categorii lipsă sau a unei funcții nedezvoltate de care aveți nevoie stă în calea comunicării pe deplin a ceea ce oferă afacerea dvs.

Capătul este că zidurile Google pot fi atât de mari încât limitele și limitările platformelor lor pot fi confundate, întrucât tot ceea ce există în marketingul local de căutare.

4) Calea spre succes

Articolul despre cum să hrănești, să lupți și să întorci Google a fost unul dintre cele mai citite pe blogul Moz în 2020. Cu aproape 14.000 de pagini unice afișate, acest mesaj este actual și în 2021:

  • Hrăniți Google cu tot ce au nevoie pentru a vedea afacerile pe care le comercializați ca fiind cele mai relevante răspunsuri pentru persoanele aflate în imediata apropiere a locațiilor mărcii, astfel încât companiile pe care le promovați să devină resursele locale proeminente din indexul Google.
  • Combateți spamul în comunitățile unde comercializați, astfel încât să eliminați concurenții falși și neeligibili și să protejați vecinii de escrocherii și să luați poziții de principiu cu privire la problemele care contează pentru dvs. și clienții dvs., consolidând afinitatea cu publicul și un mai bun viitor unde lucrezi și trăiești.
  • Întoarceți scenariul online în care Google controlează atât de mult soarta afacerilor locale într-un mediu individual în care aveți control deplin asupra creării experiențelor clienților suficient de excepționale pentru a câștiga recomandări repetate de afaceri și WOM, în afara buclei GMB. Transformați fiecare client pe care Google îl trimite direct la dvs. pentru mai multe tranzacții.

GMB este vital, dar există atât de multe de văzut dincolo de acesta! Fii listat pe mai multe platforme și implică-te profund în recenziile tale. Adăugați o valoare generoasă site-urilor de cartier tip Nextdoor sau în forumurile pe care nu le folosesc localnicii. Creați alianțe B2B și alăturați-vă mișcării Buy Local pentru a deveni un avocat local de afaceri și sponsor al comunității. Ajutați un reporter. Evaluați dacă imaginile, videoclipurile sau podcast-urile ar putea crește marca dvs. la faima locală. Creșteți-vă profund baza de e-mailuri. Faceți parte din renașterea livrării la domiciliu, umpleți dorul flămând de calitate și experiență trecută sau investiți în site-ul dvs. mai mult ca niciodată și faceți saltul către vânzările digitale. Opțiunile și oportunitățile sunt atrăgătoare și există o potrivire potrivită pentru fiecare brand local.

Asistență cheie: nu vă blocați în lumea Google – construiți-vă propriul spațiu pentru clienții dvs, ca un loc de deschidere către posibilități.

O privire asupra viitorului Companiei mele pe Google

Până acum, ați decis probabil că investiția de timp și resurse în activele dvs. GMB este o necesitate de bază pentru a comercializa local, dar eforturile dvs. vor da roade pentru mult timp? GMB este construit pentru a dura și unde se îndreaptă Google cu viziunea lor despre local?

Cu excepția circumstanțelor neprevăzute, da, Compania mea pe Google este aici pentru a rămâne, deși ar putea fi rebranded, deoarece Google și-a schimbat adesea caracteristicile locale în trecut. Iată opt evoluții pe care cred că le-am putea vedea în următoarea jumătate de deceniu:

  • Așa cum s-a menționat mai sus, Google ar putea seta pachete locale implicite pe Hărți în loc de identificatorul local, făcând rețeaua lor un pic mai ordonată. Acesta este un moment bun pentru a afla mai multe despre Google Maps, deoarece unele aspecte ale acestuia sunt destul de diferite.
  • Vizibilitatea pay-to-play va deveni din ce în ce mai răspândită în pachete, organice și Maps, inclusiv funcții de generare de clienți potențiali și ecusoane de încredere.
  • Dacă Apple Maps reușește să facă Google să se simtă neliniștit, poate decide să investească în filtre de spam mai bune atât pentru înregistrări, cât și pentru recenzii, pentru a apăra calitatea indexului lor.
  • Filtrele de imagine bazate pe locație și funcțiile de căutare vor crește, așa că fotografiați-vă inventarul.
  • Google va face pași suplimentari în comerțul local prin evidențierea și, eventual, chiar a începe să preia comisioane din vânzările de inventar în timp real. Brandurile pe care le comercializați vor trebui să decidă dacă vor vinde prin Google, prin propriile site-uri web ale companiei sau ambele.
  • Google ar putea lansa o caracteristică care descrie razele de livrare mapate ale mărcilor de cărămidă și mortar.
  • Livrarea la domiciliu este aici pentru a rămâne și, dacă este relevantă pentru mărcile pe care le comercializați, este momentul să vă implicați.
  • Google are o fereastră de timp limitată pentru a vedea dacă pot conduce la adoptarea Google Messaging ca o platformă majoră de comunicații marca-consumator. Următorii cinci ani vor fi revelatori, în acest sens, iar mărcile pe care le comercializați ar trebui să discute dacă doresc să invite Google în conversațiile lor cu clienții.
  • Google ar putea adăuga comentarii publice la Google Posts pentru a-și spori interactivitatea și a împinge mărcile într-o utilizare mai mare a acestei funcții. Nextdoor are această funcționalitate în postările lor și este puțin surprinzător faptul că Google nu are încă.

Ceea ce nu vedem la orizontul apropiat este un angajament real pentru o mai bună asistență individuală pentru proprietarii de afaceri locale ale căror date alcătuiesc indexul local vast și profitabil al Google. În timp ce compania a mărit substanțial cantitatea de comunicații automate pe care le trimite proprietarilor listării GMB, viziunea Google despre local ca un open-source, DIY gratuit pentru toți și pare să fie în continuare locul în care se află în acest proiect aflat în continuă evoluție.

Este să fiți atenti atât la cele mai bune cât și la cele mai rele aspecte ale fascinantei platforme Google My Business, controlând cât mai mult posibil modul în care clienții experimentează marca ta pe teritoriul Google. Aceasta nu este o sarcină ușoară, dar cu o educație continuă, instrumente de asistență și un accent principal pe deservirea clientului, investiția dvs. în marketingul Compania mea pe Google poate aduce recompense excepționale!