Cenzura Big Tech loveste acum intreprinderile si organizatiile nonprofit complet nepolitice

Cenzura Big Tech lovește acum întreprinderile și organizațiile nonprofit complet nepolitice

Cenzura tehnologiei mari este scăpată de sub control? În mod clar da. Povești recente, la fel ca multe altele dinaintea lor, prezic un viitor înfricoșător pentru utilizarea platformelor de socializare pentru a-și promova afacerea sau cauza.

Povești despre afaceri și organizații caritabile apolitice, ca multe altele dinaintea lor, prezintă un viitor înfricoșător pentru utilizarea platformelor de socializare pentru a promova propria cauză sau afacere.

Lasă-mă să-ți spun ce s-a întâmplat: Justin Donald a dorit să răspândească mesajul său financiar unic către investitorul mediu, lansând cartea: „ The Lifestyle Investor: The 10 Commandments of Cash Flow Investing for Passive Income and Financial Freedom ”. Destul de cool, nu?

Aproape că nu s-a întâmplat. În timp ce Justin plănuia să-și lanseze cartea, a trebuit să o încarce pe platforma Amazon pentru vânzare. Amazon a refuzat.

Așa este, Amazon a refuzat să pună cartea lui Justin pe platforma lor pentru că îndrăznise să descrie (în cartea sa) modul în care a investit și a câștigat bani în timpul pandemiei COVID-19. Explicația Amazonului? Au spus că Justin nu era un profesionist medical, așa că nu i s-a permis să folosească nici măcar următoarele cuvinte din cartea sa: „pandemie”, „COVID”, „COVID-19” și „coronavirus”. Nu inventez asta.

Chiar dacă Justin folosea acești termeni medicali doar pentru a aborda modul în care a evoluat portofoliul său de investiții în timpul pandemiei, Amazon a refuzat să se miște. Așa că a eliminat termenii din carte. Cu totul ridicol.

amazonemail 768x4811 1

A doua poveste este și mai rea. Aceasta implică o organizație caritabilă incredibilă numită Centrul de Advocacy pentru Copii Emerald Coast ( ECCAC ), a cărui misiune este de a oferi sprijin copiilor care au fost abuzați sexual, fizic, neglijați sau agresați. Care a fost infracțiunea ECCAC pe rețelele de socializare?

Facebook clasifică ECCAC drept o „organizație cu probleme sociale”, iar Facebook a interzis anunțurile pentru aceste tipuri de organizații nonprofit începând cu 27 octombrie 2020. Așadar, ECCAC nu a putut desfășura o campanie digitală de adunare de fonduri până la sfârșitul anului 2020, cel mai provocator an din istoria la blocaje. Întrucât interdicția Facebook se încheie acum pe 4 martie, ECCAC a ratat și colectarea de fonduri online la începutul anului 2021.

O organizație caritabilă care are nevoie de donatori pentru a-și finanța eforturile pentru a salva copiii abuzați sexual și fizic de rău este interzisă să-și promoveze munca pentru a-și dezvolta susținătorii și comunitatea pe Facebook. Acest lucru se întâmplă de fapt.

Am avut propriile mele probleme cu Facebook. Mi-au interzis cartea de marketing de afaceri care va fi lansată în curând, numită „Sistemul de marketing neînvins – Cum să-ți dezvolți afacerea și să-ți construiești marca folosind formula secretă care alege președinții”.

Permiteți-mi să vă pun o întrebare: sună acel titlu ca o carte care încearcă să influențeze alegerile? Sau sună ca o carte de marketing pentru afaceri?

Facebook a spus că titlul meu a fost o încălcare a interdicției lor de publicitate politică și că reclamele mele încearcă să influențeze alegerile. Ce alegeri am încercat să influențez?

Supărat, i-am spus echipei mele să facă apel la decizie și să explice „monitoarele de sala” de pe Facebook că cartea nu are nimic de-a face cu dreapta versus stânga sau cu orice alegeri; este vorba despre modul în care liderii de afaceri ar trebui să utilizeze un sistem de marketing în cinci pași care este utilizat pentru alegerea președinților, inclusiv Donald Trump, Joe Biden sau orice candidat politic.

Vă voi da o presupunere cu privire la modul în care arbitrii de la Facebook au răspuns la apelul meu. Ați înțeles bine, ei au refuzat să dea înapoi și apoi mi-au interzis din nou campania publicitară din cărțile de afaceri, susținând că este o încălcare a politicii lor pentru încercarea de a influența alegerile.

Încă confuz? La fel și Bill Hemmer și Dana Perino de la Fox News când m-au intervievat pe această poveste de interdicție pe Facebook:

Din 2018, reclamele politice au fost supuse controlului poliției din rețelele sociale. S-ar putea să credeți că este o idee grozavă (toată lumea urăște acele reclame politice nebunești!) Până când vă dați seama că acum se extinde la anumite organizații caritabile, cum ar fi ECCAC.

Au durat doar doi ani pentru ca aceste politici să pătrundă în lumea non-profit și a marketingului corporativ. Oligarhilor tehnologici nu le pasă care este intenția dvs., ei vor decide ce anunț, ce mesaj sau ce companie declanșează algoritmul lor și astfel vă pot determina soarta. Corect sau greșit – nu contează.

În ultimii doi ani, mi-am expus convingerea că social media se confruntă cu o  mare perturbare . Fie că se va întâmpla în  anul următor,  fie în cinci ani, sunt mai convins ca niciodată că vine.

În cele din urmă, Congresul trebuie să facă ceva pentru a opri această cenzură flagrantă. Legea în vigoare chiar acum, numită „Secțiunea 230 din Legea privind decența în comunicații”, conferă practic companiilor de social media imunitate juridică față de cuvintele și acțiunile utilizatorilor lor.

Acest lucru a oferit acelor companii de socializare pârghia discursului poliției. Câțiva senatori democrați americani doresc să abordeze unele dintre aceste probleme cu propunerea lor recentă numită Safe Tech Act.

Cu toate acestea, din păcate, efortul lor nu va fi suficient de responsabil pentru tehnologia mare și ar putea oferi acestor platforme mai multă putere asupra dvs. și a mesajelor, datelor și dolarelor publicitare. Este un moment înfricoșător.